Benvinguts!

Primerament, abans de començar a publicar cap entrada al bloc, m’agradaria fer una breu explicació sobre com vull dirigir-lo.

L’idea principal és anar publicant texts sobre temes d’història medieval ja que és de les que més m’interessa. Dintre d’aquesta temàtica, tinc una lleugera inclinació per les temàtiques sexuals, religioses, sobre vida quotidiana i privada, sobre l’imaginari col·lectiu i les simbologies, etc., és a dir, una mica tot allò que toqui amb la història de les mentalitats i la cultura. Tot i així, evidentment, segur que deixaré caure escrits d’altres temàtiques que, potser no em cridin tant l’atenció, però que es mereixen un petit espai al bloc. Alhora, també publicaré articles d’altres autors que, des del meu punt de vista, cregui convenient fer-los conèixer ja sigui pels temes que tracten, com per la novetat d’allò que exposen o bé ja sigui per que la seva lectura m’ha semblat senzillament agradable.

Tanmateix, voldria destacar que, tot i que no sigui l’idea inicial del bloc, el més probable és que publiqui articles o descobriments arqueològic d’altres períodes històrics o que si passa quelcom al món, a l’actualitat, i em ve de gust comentar-ho o donar la meva opinió, així ho faré.

Per acabar, només em queda convidar a tothom a seguir el meu bloc i a donar la seva opinió/crítica sobre el que escrigui/publiqui. Espero el vostre seguiment d’aquesta meva petita aventura: sigueu benvinguts!

Apertum est.

Anuncis

4 pensaments sobre “Benvinguts!

  1. Des de avui tens el teu primer seguidor! T’aniré llegint, però moltes crítiques no et podré fer ja que el meu coneixement històric no es com el teu. De totes maneres espero poder contribuir amb les meves opinions.

    Petons i molts ànims!

  2. Y aquí tienes a tu segundo seguidor, pero yo sí criticaré lo que pueda (en realidad hasta donde llegue mi poco conocimiento sobre historia), pero al menos lo medieval me tira y así de lo que tú escribas, yo lo aprenderé.

    Si no te importa yo comentaré en castellano 😀 ….

  3. Que no soy una nazi prohibeotraslenguasquenoseaelcatalán, puedes escribir hasta en extraterrestres (si después me linkeas el traductor xD)

    Gracias por vuestros comentarios!

  4. Doncs aquí tens un tercer seguidor ale!

    I com que veig que el plurilingüisme, potser algun dia canviarem d’idioma espontàniament, xD

    I com que el meu interès més gran és la Història antiga, et demanaré si en algun moment en podràs posar alguna cosa, més que res per satisfer els teus consumidors, que es convertiràn en habituals xD

Deixa un comentari

